  • Data: 2006-08-02 19:02:50
    Temat: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    dran powiada w dniu 2006-08-02 17:33:

    > Chwilka, jakich danych?? Ujawnił swoje - do czego zresztą ma prawo.
    > Opisał swoją przygodę z CU, dla mnie ujawniając swoje dane tylko to
    > uwiarygodnił.

    Ja też tak sądzę, ale wiesz, jacy są prawnicy ;)

    > W takiej sytuacji CU powinno grzecznie się pokajać bo oni zawalili.

    Już to widzę...

    > Jak mi Kredyt Bank wyciał numer to byli bardzo grzeczni, grzecznie przyznali
    > się do winy, i wspólnie jakoś naprawiliśmy
    > ich błąd - przez co nadal jestem ich klientem. Nie było mowy o olewce.

    Widocznie trafiłeś na mądrych ludzi. On trafił na krętaczy - tacy będą
    tym głośniej wrzeszczeć, im mniej atutów mają w rękach. Albo zwyczajnie
    oleją sprawę, co jest najbardziej prawdopodobne.

    > Jeśli by jeszcze wyskoczyli ze sprawą przeciwko - to od takiej firmy to już
    > naprawde trzeba by uciekać.

    He, he, za późno - trzeba było uciekać dużo wcześniej, a najlepiej
    zasięgnąć opinii przed podpisaniem umowy. Chociaż niewykluczone, że
    jeśli sprawa trafi wyżej w jierarchii służbowej, to klient odzyska
    straty - może osoba odpowiedzialna boi się o własny tyłek i mataczy ile
    wlezie.

    > Popełnili błąd - "nie waż się poskarżyć bo Ci jeszcze dokopiemy", dobre
    > sobie.

    No właśnie

    T.