eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPraktyki Commercial Union wobec klientowRe: Praktyki Commercial Union wobec klientow
  • Date: Wed, 02 Aug 2006 21:02:50 +0200
    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    References: <4...@f...edu.pl> <44d0aee8$1@news.home.net.pl>
    <eaqgsi$ore$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <eaqgsi$ore$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.26.129.251
    Message-ID: <44d0f6d8$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1154545368 83.26.129.251 (2 Aug 2006 21:02:48 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 35
    X-Authenticated-User: smartpress.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:392609
    [ ukryj nagłówki ]

    dran powiada w dniu 2006-08-02 17:33:

    > Chwilka, jakich danych?? Ujawnił swoje - do czego zresztą ma prawo.
    > Opisał swoją przygodę z CU, dla mnie ujawniając swoje dane tylko to
    > uwiarygodnił.

    Ja też tak sądzę, ale wiesz, jacy są prawnicy ;)

    > W takiej sytuacji CU powinno grzecznie się pokajać bo oni zawalili.

    Już to widzę...

    > Jak mi Kredyt Bank wyciał numer to byli bardzo grzeczni, grzecznie przyznali
    > się do winy, i wspólnie jakoś naprawiliśmy
    > ich błąd - przez co nadal jestem ich klientem. Nie było mowy o olewce.

    Widocznie trafiłeś na mądrych ludzi. On trafił na krętaczy - tacy będą
    tym głośniej wrzeszczeć, im mniej atutów mają w rękach. Albo zwyczajnie
    oleją sprawę, co jest najbardziej prawdopodobne.

    > Jeśli by jeszcze wyskoczyli ze sprawą przeciwko - to od takiej firmy to już
    > naprawde trzeba by uciekać.

    He, he, za późno - trzeba było uciekać dużo wcześniej, a najlepiej
    zasięgnąć opinii przed podpisaniem umowy. Chociaż niewykluczone, że
    jeśli sprawa trafi wyżej w jierarchii służbowej, to klient odzyska
    straty - może osoba odpowiedzialna boi się o własny tyłek i mataczy ile
    wlezie.

    > Popełnili błąd - "nie waż się poskarżyć bo Ci jeszcze dokopiemy", dobre
    > sobie.

    No właśnie

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1