    From: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Date: Thu, 3 Aug 2006 12:02:23 +0200

    "Kamil Jońca" news:slrned1l15.igg.kjonca@kjonca.kjonca

    > Nie wczytywałem się tekst, ale (zakładając, że to prawda i że może to
    > udowodnić), jedynie miałbym zastrzeżenia na miejscu agentki. Jeśli
    > sądzisz inaczej to mógłbyś to jakoś uzasdanić ?

    Większych bzdór to chyba w życiu nigdy nie miałem okazji przeczytać.
    Człowieku a czy agentka to jakiś tajny współpracownik ABW czy CBŚ, że jej
    dane są chronione jak sejfy NBP?
    Przecież nie podał na tej stronie numeru jej domu, rozmiaru biustu itp.
    Opisał jak się sprawy mają i chwała mu za to.
    Mimo wszystko uważam, że nie należy winic CU tylko agenta, który dał
    przysłowiowej dupy na całej lini.
    Sam jestem klientem CU i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę - tak samo o
    moim agencie.

    Pozdrawiam, a na przyszłość radzę uważnie czytać to co inni dają do
    przeczytania drogi Kamilu.