  • Data: 2012-04-23 21:47:06
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjp8kh6.eii.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-04-22, vvvvvv <w...@p...de> wrote:
    >
    > [...]

    > A skoro jest taka nadpodaż nieruchomości (częściowo też związana
    > z obawami o kryzys, czy tegorocznym przykręceniem śruby przez banki,
    > wygaszaniem RNS, wygaszaniem kredytów walutowych), to logiczne jest \
    > że sprzedać *bez straty* jest coraz trudniej.

    racja

    > Z czego jak opisywałem - ceny najmu teraz wybitnie nie są w stanie
    > pokryć kosztów rat kredytów na obecnym poziomie. Oczywiście jak ktoś
    > brał kredyt w CHF, z niską marżą i przy wysokim kursie CHF, to zapewne
    > jest w stanie teraz za tyle wynająć. Ale te sprzedane w 2007-2009 jeśli
    > mają być sprzedane szybko, to tylko ze stratą.

    jesli maja byc sprzedane to tak

    > No a w tym roku mogłoby Ci to zająć dużo dłużej.

    > Nie do końca. Twoje możliwości są uwarunkowane rynkiem, a moje faktem
    > że po prostu "w razie czego" mamy gdzie wrócić.

    sie zastanawiam, czy aby poczatek wzrostu cen nie wzial sie z wysokich cen
    najmu mieszkan. nagle sie okazało ze raty sa mniesze od najmu, ludzie rzucli
    sie na mieszkania, banki zweszyly szybki zarobek i sie zaczelo. ale to tylko
    moje przeblyski z pamieci.
    takze rynek rowniez rzadzi cenami najmu - tak mi sie przynajmniej wydaje.

    > Tylko wiesz - mianem "stabilnej pracy" zwykło określać się coś co ma
    > termin wypowiedzenia 3-miesięczny, a przy 30-letnim zobowiązaniu to
    > jest po prostu kpina. Zwłaszcza że model jedna praca na całe życie
    > już dawno jest nieaktualny.

    stabilna - chodzi mi o branze i specjalizacje w danej dziedzinie, nie firme.

    pzdr