  • Data: 2010-06-21 20:08:51
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo rozumiem. Z tego co mozna przeczytac, to nie ma tam ani slowa o
    > tym, ze ktos cos wtopil, tylko, ze robione sa walki i sprzedawane
    > obietnice, a nie fundamenty.

    A jakie mogą być fundamenty w nowej spółce? Forsa na rachunku i trochę
    nieruchomości? Kontrakty? To o niczym nie świadczy - wszystko i tak jest
    prognozą. Na tym to właśnie polega, że ktoś ma pomysł i wie jak to
    realizować i potrzebuje pieniędzy. Inwestorzy forsę dostarczają licząc, że
    się zwróci. Czasem jest wtopa, czasem jest zysk. Proste.
    A ci kolesie, którzy piszą o "przekrętach" (ja tam żadnych przekrętów za
    bardzo nie widzę, jest mowa tylko o sporych opóźnieniach), to pewnie by o
    nich nie pisali, gdyby forsy nie wtopili. Tak to jest, że jak jest zysk, to
    firma jest cacy (nawet jakby zajmowała się napadami i porwaniami statków
    handlowych - vide: giełda w Somalii) i "inwestor" popada w samozachwyt, ale
    jak jest wtopa, to oczywiście winni są wszyscy inni.
    Dombrek