  • Data: 2010-08-08 14:14:52
    Temat: Re: Premia Alior cd...
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-08 12:58, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "ToRo999"<t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    A teraz dają po 100 zł tym z Faceboka :D

    > Ten bank (Alior Bank) to jest jakas KPINA.
    > 2 albo 3 dni temu sprawdzilem i byl napis za sierpien "Gratulujemy! Premia
    > zostala przyznana i powinna pojawic sie na Twoim koncie
    > do 10-go dnia tego miesiaca".

    Ja nie mam takiego napisu.
    Pierwszy wpływ na konto był pod koniec czerwca. Premię dostałam w lipcu.
    Drugi wpływ na konto był pod koniec lipca, premii jeszcze nie ma.
    Przy okazji na infolinii o to zapytałam i powiedziano, że Alior ma czas
    do 10-go i napewno premie otrzymam.

    > Teraz wchodze a tam tekst: "Nie odnotowalismy wplywu wynagrodzenia na twoje
    > konto w poprzednim miesiacu". "Wszystkie przysługujące Tobie premie zostały
    > już przyznane. Dziękujemy za udział w promocji i zachęcamy do korzystania z
    > innych naszych produktów."
    > Oczywiscie wynagrodzenie wplynelo w lipcu, takie samo jak w czerwcu. Co za
    > banda debili.

    Zadzwoń na infolinię i się upomnij. Albo napisz ze strony internetowej
    Aliora (podaj też swój Nr.Klienta).

    --
    animka