  • 1. Data: 2002-07-29 21:13:38
    Temat: Re: Premia gwarancyjna
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Nixe" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ai3lna$dq4$1@korweta.task.gda.pl...
    > Jak dużo może się różnić premia gwarancyjna wyliczona z Książeczki
    > Mieszkaniowej PKO BP w przypadku zakupu mieszkania, od premii wyliczonej
    na
    > zakup domku jednorodzinnego.

    wg mnie - niczym - jest jedna premia, z czego wnosisz, ze sa to rozne
    ustawy/premie ?

  • 2. Data: 2002-07-29 21:33:54
    Od: "Nixe" <n...@i...pl>

    krab tak oto pisze:

    > wg mnie - niczym - jest jedna premia, z czego wnosisz, ze sa to rozne
    > ustawy/premie ?

    Tak mi powiedziano w PKO BP.
    Po prostu inny jest jakiś tam współczynnik przy wyliczaniu premii na kupno
    mieszkania (z zaznaczeniem, że jest to mieszkanie w budynku > 4-rodzinnym), a
    inny na budowę (kupno) domku jednorodzinnego. Też mnie to dziwi, ale taka
    jest rzeczywistość w PKO BP.

    Nixe

  • 3. Data: 2002-08-01 07:37:52
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Użytkownik Nixe <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ai4ce6$p48$...@k...task.gda.pl...
    > inny na budowę (kupno) domku jednorodzinnego. Też mnie to dziwi, ale taka
    > jest rzeczywistość w PKO BP.
    W ustawie o premiach gwarancyjnych. A pani nie może podac rzędu wielkości
    róznicy, bo nie wie jak były w czasie rozłożone wpłaty. Jesli jedna duża
    była w momwencie, gdy róznica 1 m w wielorodzinnym i jednorodzinnym była
    niewielka, to i róznica premii bedzie niewielka, jezeli zas róznica wtey
    była znaczna to i premia bedzie znaczacą inna. Jak osoba z rodziny
    likwidowała rok temu ksiązeczkę, to jej powiedziano (po długich prośbach),
    ze ta róznica moze sięgać 10-15 % , ale pani się w okienku kilka razy
    zastrzegała, że to może być zupełnie inaczej w danym przypadku