  • 1. Data: 2002-07-29 20:41:20
    Temat: Re: czy, gdzie i jak?
    Od: "SURVI" <survi@poczta. fm usun spacje jak coc...>

    Użytkownik AMRA napisl

    > Umowa jest tak
    >
    > eeee - to nie dla niegio ;) tu juz tzeba za mocno kombinowac ;)

    amra why ty w mlodych nie wierzysz
    pomyse nad pomyslem Andrzeja :) (mojego imiennika)
    moze na ukraine cos wykombinuje bo tam czasem bywam

    survi

    amra wiecej wiary w mlodych... to przyszlosc tego kraju

  • 2. Data: 2002-07-29 20:44:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > amra why ty w mlodych nie wierzysz
    > pomyse nad pomyslem Andrzeja :) (mojego imiennika)
    > moze na ukraine cos wykombinuje bo tam czasem bywam

    Ale to nie ta kasa. Co bedziesz przelewal kase za cholera wie ile?? Poczekaj
    do pazdziernika.

  • 3. Data: 2002-07-29 20:58:40
    Od: "SURVI" <survi@poczta. fm usun spacje jak coc...>

    > Ale to nie ta kasa. Co bedziesz przelewal kase za cholera wie ile??
    Poczekaj
    > do pazdziernika.

    a co bedzie w pazdzierniku

    nie bede kasy przelewal
    chce... tzn kolega mnie prosil o zapytanie czy jest taka mozliwosc odn tego
    konta
    bo che on nagrywaz cd z muza (piraty) i po prostu zeby nik sie nei dowiedzil
    do kogo nalezy konto
    na ktore idzie kasa (cd beda platne z gory)
    nio to juz wam powiedzilme o co biega.. :)

    survi

  • 4. Data: 2002-07-30 00:14:48
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > a co bedzie w pazdzierniku

    Od 15 paz. na legalu bedzie mozna zakladac konta za granica, teraz trzeba
    miec zgode NBP.

> [...]
    > do kogo nalezy konto
    > na ktore idzie kasa (cd beda platne z gory)
    > nio to juz wam powiedzilme o co biega.. :)

    Tylko pozostaje jeden problem do rozwiazania, jak ktos bedzie chcial
    zaplacic za "towar" i wplacic Ci pieniadze na konto zdziwi sie jak zobaczy
    oplate.
    Jakims rozwiazaniem jest payu. Jak nie masz duzej kasy to ciezko jest ukryc
    kim jestes i z kad ja wzioles.

    > survi

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-07-30 06:24:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Od 15 paz. na legalu bedzie mozna zakladac konta za granica, teraz trzeba
    > miec zgode NBP.

    Zakladac konta bez zgody NBP to mozna i teraz. Zgoda jest potrzebna
    wylacznie przy dokonywaniu obrotu dewizowego.
    Nie piszcie wiecej pls, ze nie mozna bez zgody Prezesa NBP otwierac
    rachunkow w innych panstwach.

    Maciej