eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrestiż w BZWBK za darmo, czy warto?Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
  • Data: 2009-12-09 22:48:00
    Temat: Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > w BZWBK najbardziej wkurza mnie to, ze reklamacje mozna skladac TYLKO w
    > placówce banku!

    No więc właśnie to mnie martwi najbardziej. "Nowoczesny" bank z nowoczesnymi
    produktami i
    rozwiązaniami dla Polaków mieszkających za granicą wychodzi z założenia, że z każdą
    głupotą
    mogą stawić się w oddziale. O głupocie niemożności zmiany adresu do korespondencji
    zdalnie już
    pisałem. Chcieli mi wysyłać kartę na stary adres w Polsce, no i tak jakby nie
    interesowało ich, że nie
    mogę fizycznie zjawić się w ich oddziale.

    Ta infolinia BZWBK24 to chyba dla picu, pewnie poza zastrzeżeniem karty, to tam nic
    nie można
    zrobić. A i nie zdziwiłbym się jakby i karty nie można było tam zastrzec :-)

    Z tymi reklamacjami tylko w placówce to już przegięli maksymalnie. Rozumiem, że jak
    ktoś nie
    mieszka w Polsce i bywa tu rzadko, to reklamacje może sobie do lamusa złożyć...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1