  • Data: 2009-12-09 22:36:44
    Temat: Re: Prestiż w BZWBK za darmo, czy warto?
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W BZWBK mało rzeczy możesz załatwić w serwisie internetowym:
    > - brak możliwości ustawiania limitów transakcyjnych na karcie (tylko w oddziale
    > )
    > - brak możliwości ustawiania limitów na przelewy (tylko w oddziale, bo
    > wymaga to aneksu do umowy o dostęp przez internet - sic!). Jak wykorzystasz
    > w danym dniu limit, to choćbyś na głowie stanął to przelewu nie wykonasz.
    > - niemożność wyłączenia ubezpieczenia karty (a włączyć można - ciekawe, co?).
    >
    > Poza tym parę upierdliwości, jak wiszące blokady pomimo, że transakcja
> [...]

    Dzięki. Dałeś solidne argumenty za tym, że nie warto tam mieć konta nawet za darmo.
    Bo co to za
    prestiż, jak wykonam limit na karcie czy przelewów, to muszę "dymać" do oddziału za
    przeproszeniem. Potwierdza się to co napisałem, z jednej strony bank idący z duchem
    czasu, a z
    drugiej jakieś głupie i archaiczne zasady. A przecież mógłby to być taki fajny
    bank...

    Z tymi blokadami a transakcjami już rozliczonymi, to sam zauważyłem dla Mastercarda w
    EUR, czyli
    ten typ tak ma.