    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Prezent" od Getin Banku - uwaga!
    Date: Tue, 10 Feb 2009 21:13:34 +0100

    news:gmq9hi$1ljq$1@opal.icpnet.pl...
    > dostałem dzisiaj ulotkę dot. lokaty 8% na 5 m-cy w GB + "prezent" od
    > banku....
    >
    > wraz z lokatą należy otworzyć również konto e-Getin
    >
    > najciekawszy jest jednak zapis pisany drobnym drukiem:

    eetam drobny druk

    Poszedłem do oddziału, pani przedstawiła wszystkie propozycje, m/in ta 8% i
    od razu pierwsza rzecz jaką powiedziała to te własnie 1000zł no i w związku
    z tym konto ROR i karta.
    A ja nie chcąc karty wziełem konto ROR internetowe, przelałem z mbanku ładną
    sumkę i sobie sam porobiłem lokaty na 7,5% bez stresowo.

    Także co jak co, ale o niuansach zostałem poinformowany podczas rozmowy,
    czego nie zrobił mBank jak brałem kredytówke i po miesiacu zdziwko że sami
    nie pobrali kasy z konta tylko ręcznie musiałem przelewać (no i kare
    zapłacić plus odsetki, dodatkowo nie widziałem ani jednej transakcji do daty
    rozliczenia, a w DB jakoś sie dało i jedno i drugie; kartę więc po 2
    miesiacach od otrzymania pociełem w drobniutkie puzzle; nigdy więcej
    czegokolwiek poważniejszego z mBank.

    Irokez