  • Data: 2008-04-23 06:51:46
    Temat: Re: Prfogram do Mbanku
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > I fajnie Ci się drukuje historię rachunku? :>

    1. Nie korzystam
    2. Zdecydowanie lepiej niż w IE6
    3. Trochę gorzej niż w FF
    4. Przecież od tego są wyciągi (PDF, HTML, CVS) plus mailowe zestawienia dzienne

    Sprawdziłem specjalnie dla Ciebie jak to wygląda i stwierdzam ze jest nie-gorzej
    niż na monitorze - da sie korzystać. A i tak najbardziej pasuje mi rozwiązanie w
    Inteligo w tej kwestii.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --