  • Data: 2004-07-01 06:17:51
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
    Od: "hania" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdury, koleżanko, opowiadacie takie, że się w pale nie mieści. Ze
    > zrozumieniem poczytania kilku komentarzy życzę

    rozumiem że Ty już przeczytałeś te komentarze skoro tak radzisz

    czy mógłbyś zatem wkleić poniżej Z polecanego KOMENTARZA zdanie mówiące o tym
    że pracodawca ma obowiązek przelać wynagrodzenie pracownika na konto nie
    nalezące do wyżejwymienionego

    mam tylko lexa a do art. 84 k.p. nie znalazłam w nim stosownego wyjaśnienia a
    Twoja pewność wskazuje na to że takie wyjasnienie znalazłeś w komentarzu, więc
    jeśli to nie sprawi Ci kłopotu to proszę o rozwianie w ten sposób powyższych
    wątpliwości

    ( nie zapomnij podac na czyim kometarzu sie oparłeś) Pozdrawiam. Hanka.