-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Zeus" <z...@f...de>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Problem - przelew zagraniczny się zgubił w Multibanku
Date: Mon, 29 Nov 2004 18:31:29 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 46
Sender: z...@p...onet.pl@81.210.16.205
Message-ID: <cofmde$nvs$1@news.onet.pl>
References: <cof6jo$rlm$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.210.16.205
X-Trace: news.onet.pl 1101749486 24572 81.210.16.205 (29 Nov 2004 17:31:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 29 Nov 2004 17:31:26 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:326965
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
news:cof6jo$rlm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No właśnie. Wysyłałem miesiąc temu kwotę do kraju UE. Do dzisiaj nie
> doszła. W Multibanku nic nie wiedzą, odbiorca też nic nie wie i się
> na mnie obraził, co będzie miało teraz konsekwencje finansowe.
> Po prostu im się "zgubiło". Co w tej sytuacji zrobić? Krew mnie
> zalewa.
>
> Co ciekawsze, Multibank twierdzi, że przelew powinien iść bezpośrednio
> do banku odbiorcy, bez korespondentów, a ja widzę na potwierdzeniu, że
> poszedł do Deutsche Bank. Żeby było jeszcze ciekawiej, to na papierowym
> potwiedzeniu przelewu mam właściwe dane banku odbiorcy (SWIFT, pełny
> numer IBAN rachunku itp.), a w historii w Internecie - jedynie jakiś
> zupełnie z czapki wyjęty ciąg literek, który domniemywam jest jakimś
> kodem SWIFT, szkoda tylko, że niewłaściwym.
>
> Jak to widzicie? Ja chyba normalnie zażądam odszkodowania od Multi. Nie
> chodzi o kasę, tylko o bezpowrotnie utraconego kontrahenta.
>
> Multi łaskawie spisał reklamację przelewu (termin rozpatrzenia 30 dni),
> a ja mam leżącą gdzieś w Chinach czy innym Pakistanie kasę, straconego
> kontrahenta i umowę z polską firmą, która miała być faktycznym
> beneficjentem transakcji, której ten przelew dotyczył. Teraz to popłynę,
> że hej...
Współczuje Stary.
Na Twoim miejscu z miejsca zrobiłbym porządek w historii swoich przelewów -
jeżeli mowisz, ze dane przelewu sa in Ordnung, to bez problemu bank ci uzna
reklamacje. Chcac miec wszytkich po swojej stronie mozesz sie zatroszczyc o
poswiadczenie braku wplywu srodków na konto kontrahenta, na pismie, lub
inaczej.
To by wiele pomoglo, bo przedstawiajac taki dokument, bylbys bardziej
wirygodny. Mowiac, ze kasa nie wplynela na konto przeznaczenia troche moga
ci nie wierzyc.
A swoja droga to nawet i po miesiacu, ale powinno dojsc..
Zeus
@@@
Zeus
@@@
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?