    From: "Zeus" <z...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem - przelew zagraniczny się zgubił w Multibanku
    Date: Mon, 29 Nov 2004 18:31:29 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@81.210.16.205

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:cof6jo$rlm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No właśnie. Wysyłałem miesiąc temu kwotę do kraju UE. Do dzisiaj nie
    > doszła. W Multibanku nic nie wiedzą, odbiorca też nic nie wie i się
    > na mnie obraził, co będzie miało teraz konsekwencje finansowe.
    > Po prostu im się "zgubiło". Co w tej sytuacji zrobić? Krew mnie
    > zalewa.
    >
    > Co ciekawsze, Multibank twierdzi, że przelew powinien iść bezpośrednio
    > do banku odbiorcy, bez korespondentów, a ja widzę na potwierdzeniu, że
    > poszedł do Deutsche Bank. Żeby było jeszcze ciekawiej, to na papierowym
    > potwiedzeniu przelewu mam właściwe dane banku odbiorcy (SWIFT, pełny
> [...]

    Współczuje Stary.
    Na Twoim miejscu z miejsca zrobiłbym porządek w historii swoich przelewów -
    jeżeli mowisz, ze dane przelewu sa in Ordnung, to bez problemu bank ci uzna
    reklamacje. Chcac miec wszytkich po swojej stronie mozesz sie zatroszczyc o
    poswiadczenie braku wplywu srodków na konto kontrahenta, na pismie, lub
    inaczej.
    To by wiele pomoglo, bo przedstawiajac taki dokument, bylbys bardziej
    wirygodny. Mowiac, ze kasa nie wplynela na konto przeznaczenia troche moga
    ci nie wierzyc.
    A swoja droga to nawet i po miesiacu, ale powinno dojsc..

    Zeus
    @@@

    Zeus
    @@@