eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !! › Re: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
    Date: Fri, 23 Mar 2007 17:49:10 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <eu10e1$fvr$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <etuutq$u0$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <eu0ipm$q2k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010216018.chello.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1174668545 16379 84.10.216.18 (23 Mar 2007 16:49:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Mar 2007 16:49:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.1830
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410847
    [ ukryj nagłówki ]

    "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> wrote in message
    news:67d6f60de3b4b3bcc3346eb31ea16286@news.home.net.
    pl...
    >I bardzo dobrze robi, zaleglosci sie splaca.
    >

    A jesli "dlug" jest sporny? Firmy maja tu przewage nad klientem, moga
    dokonac wpisu do roznego rodzaju baz. Klient jest praktycznie postawiony pod
    murem, musi splacic cos czego nie usnaje lub skierowac swoje kroki do sadu i
    prowadzic dlugie boje. Firma poza wpisem nic nie robi aby sprobowac
    wyegzekwowac sporny dlug. Czesto jest tak, ze firma nie odpowiada na
    reklamacje klienta, dlug sprzedaje, a inna firma dokonuje wpisu. Klient
    oczywiscie o tych czynnosciach nie jest informowany.

    Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec, ze kiedys zdarzylo mi sie dokonac
    przelewu za kogos na rachunek Energisu. Energis nie zaksiegowal prawidlowo
    przelewu. Nie informowal tez dluznika o braku wplaty, wyszlo to po kilku
    latach jak sprzedal "dlug". Z "dluznikiem" nie chcieli rozmawiac i kierowali
    go do firmy, ktorej dlug sprzedali. Ze mna nie chcieli rozmawiac, bo nie
    mialem z nimi podpisanej umowy. Byly klient Energisu stanal przed dylematem,
    czy sadzic sie z firma przez kilka lat, czy zaplacic jeszcze raz te ok 200
    pln. Zgadnij co wybral....
    BTW Ciekaw jestem jak Energis zaksiegowal te pieniadze, jak sie o tym
    dowiedzial, to nawet przez pewien czas sie zastanawialem czy nie napisac
    "donosu" do skarbowego.

    Generalnie prawo nie traktuje w tym przypadku obu stron rowno. W sprawach
    spornych klient powinien miec prawo do wniesienia sprzeciwu i powinien byc
    on byc uwzgledniony np. w formie wyjasnienia przy takim dlugu lub warunkiem
    powinno byc wystapienie na droge sadowa. Mam tu na mysli oczywiscie statusy
    najdluzsze, a nie zwykle opoznienia.

    MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1