    From: atylla <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Bankiem i bik paranoja Pmocy !!
    Date: Fri, 23 Mar 2007 19:51:03 +0100

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Fri, 23 Mar 2007 19:06:56 +0100,
    > osoba podpisana: atylla <a...@s...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Ale jeśli dobrze zrozumiałem to *wiedziałes* że wg banku masz
    > zadłużenie? (49 złotych [...] byłem zdecydowany nie płacić [...] )
    >
    > Dlczego tedy nie poszedłeś do sądu ?
    >
    > A co do pismam, to sugeruję prawnika. Nikt tutaj na podstawie
    > cząstkowych i nieprecyzyjncyh informacji, jakie przedstawiłeś,
    > nic Ci nie doradzi.
    > KJ

    Nic nie wiedziałem spłaciłem kwote około 1000 zł bo chciałem sie uwolnic
    od banku w 2002 roku. Jak brałem kredyt odnawialny to bank poinformował
    mnie ze cos mam w biku a było to w 2006. Dla swietego spokoju wpłaciłem
    darowizne bez papieru na to w wysokosci około 100 zł ale w biku i tak
    jestem.

    brak informacji sprawa gdzies zawisła prawdopodobnie gdy zmieniał sie
    bank i przypomniało im sie po latach podali w 2005 roku do biku

    Jasne wszystko ???????

    W dodatku nie chce usunac moich danych osobowych z banku. Telefonicznie
    sprawdziłem czy figuruje pismo poszło z taka prosba.

    To tylko w polsce moze sie przytrafic

    Atylla