    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Open Finance - dzwonia, mimo braku zgody
    Date: Wed, 22 May 2013 10:05:51 +0200

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:10eqeohyyocg4$.azrln2ar0yub.dlg@40tude.net...

    > Podaj podstawę prawną obowiązku poinformowania o zaprzestaniu
    > przetwarzania
    > danych osobowych.

    Nie o "obowiązku poinformowania o zaprzestaniu (...)", tylko o tym,
    o czym pisał OP w cytowanym przeze mnie framgencie. Chodzi
    o art. 33. w.w. ustawy:

    "1. Na wniosek osoby, której dane dotyczą, administrator danych jest
    obowiązany, w terminie 30 dni, poinformować o przysługujących jej
    prawach oraz udzielić, odnośnie do jej danych osobowych, informacji,
    o których mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1-5a.
    2. Na wniosek osoby, której dane dotyczą, informacji, o których mowa
    w ust. 1, udziela się na piśmie."

    oraz art. 32:
    "1. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania
    danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorach danych, a zwłaszcza prawo
    2) uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych
    zawartych w takim zbiorze,
    3) uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jej
    dotyczące,
    oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych,
    (...)
    5) uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności
    informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są
    udostępniane,"