  • Data: 2004-11-22 10:41:20
    Temat: Re: Problem z czekiem z zagranicy
    Od: Szczepan <twó...@e...którego.nie.polecamy.tu.podawać> szukaj wiadomości tego autora

    [ Jakiś czas temu, e>> napisał(a): ]

    >Witam...
    >Ot problem nie jest trywialny. Polska - zrodlo podstawowych problemow.
    >Polskie banki, niestety ale sa beznadziejne i chyba bezradne "na postep".
    >
    >Otrzymalem taki czek z zagranicy za sprzedaz zdjec... i problem jest
    >podstawowy - gdzie mam go u licha zrealizowac?
    >http://hardcore.sdv.pl/czek/czek.jpg
    >
    >Bylem w WBK, BPH, PKO i dzwonilem do MBANKU.
    >
    >W WBK pani byla zielona i nie powiedziala mi ze takich czekow nie realizuja.
    >W BPH pani juz wiedziala, ze taki czeki realizuja, na Inkaso, tak to sie
> [...]

    zapytaj w Banku Sląskim, ostatnio realizowalem tam czek (inkaso) i naprawde
    bylem zadowolony. Maja najnizsze prowizje i czas oczekiwania tez przyzwoity
    (4-6tyg.)

    w pko s.a trzeba miec konto walutowe, ale zo ostatnio wprowadzili oplaty
    niepolecam tego banku.

    w bph tez realizuja, po malych klopotach jednak zrezygnowalem z tego banku.(
    sytuacja dosc komiczna, bo pani zadzwonila do domu ze kasa jest do odbioru,
    wobec czego pojechalem do banku, pani pieniadze wydala mi do reki i kazala
    poczekac, po paru min przyszla i powiedziala ze zaszla pomylka i musze oddac te
    pieniadza noi musialem czekac jeszcze pare tygodni)
    --
    pozdrawiam, Szczepan