eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniemRe: Problem z logowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Problem z logowaniem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <584c2e4f$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 10 Dec 2016 18:31:29 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <584c2e4f$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <584c3bf3$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.220.107
    X-Trace: 1481391091 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 178.43.220.107:64247
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1218
    X-Received-Body-CRC: 1768366189
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628380
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-12-10 o 17:33, cef pisze:

    > Po resecie routera i komputerów wszystko działało na obu sieciach.
    > Po kilku godzinach znowu błąd, ale tym razem na obu sieciach.
    > Co to do cholery może być. W banku tylko SOA#1

    Te problemy po kilku godzinach, to już reakcja banku.
    Zablokowali mi konto. Szkoda, że nie informują o tym ani mailem ani SMS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1