eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z obciazeniem na karcieRe: Problem z obciazeniem na karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Tomek" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.turystyka.zorganizowana
    Subject: Re: Problem z obciazeniem na karcie
    Date: Tue, 4 Apr 2006 22:36:13 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <e0ulc1$9c3$1@news.onet.pl>
    References: <e0rpvl$72i$1@news.onet.pl> <e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217-153-241-196.uje.nat.hnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1144182977 9603 217.153.241.196 (4 Apr 2006 20:36:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Apr 2006 20:36:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Sender: PwORIgOspoIrCs4Xj6bggQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382258 pl.rec.turystyka.tramping:115248
    pl.rec.turystyka.zorganizowana:54552
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mmmc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
    > internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten bilet
    > i pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co piszesz
    > linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
    > Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.

    Niezupelnie.
    AirCanada.com
    rezerwacja, po wprowadzeniu danych karty platniczej, zakonczona tekstem:

    Ten bilet musi byc wystawiony papierowo. Skontaktuj sie z dowolnym biurem
    podrozy" (jak sie pozniej okazalo chodzilo o dowolne przedstawicielstwo
    AirCanada)

    W tym momencie na koncie pojawila sie pierwsza blokada. (pieniadze nie
    zeszly z konta, sa tylko zablokowane).

    Telefon do biura AirCanada w Warszawie z prosba o wystawienie biletu,
    potwierdzenie danych ze wspomnianej wyzej rezerwacji w tym numeru karty,
    wystawiony bilet i faktura ma przyjsc poczta polecona.

    Wieczorem patrze i widze druga blokade na taka sama kwote. Jedynie domyslam
    sie, ze biuro podrozy dokonalo jakiejs operacji ktora skutkowala
    zablokowaniem srodkow. Pieniadze wciaz nie zeszly z konta.

    Ani jedna ani druga blokada nie zostala jeszcze rozliczona.

    Dzisiaj telefon do rzeczonego biura w Warszawie i pytanie - mam 2 blokady,
    co jest. Pani nie wyrazila zdziwienia, zapewnila, ze sciagnieta zostanie
    tylko 1 kwota - przez biuro, a nie przez AirCanada.

    Pozyjemy zobaczymy.
    Bilet bedzie jeden, bo telefonicznie z biurem potwierdzalem rezerwacje
    zrobiona przez internet.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.04.06 21:32 mmmc

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1