    From: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problemy z zalozeniem konta w Polbanku
    Date: Sat, 23 Feb 2008 13:14:14 +0000 (UTC)

    On 23.02.2008, 666 <j...@w...eu> wrote:
    > Mniej więcej tak wygladała moja próba posiadania konta oszczędnościowego, po
    tygodniu zakończona rezygnacją z konta.
    > Jak sobie pomyslałem, ze mniałbym w tym je..nym greckim Polbanku pieniadze i
    chciałbym je podobnie po grecku wypłacać,
    > to mam w głębokim poważaniu ich 5,5%

    Dzisiaj (pismo datowane na 18.02) odpowiedź na złożona 30 stycznia
    reklamację. Treść odpowiedzi:

    "...ze względu na konieczność podjęcia dalszych czynności wyjaśniających
    ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji zostanie wydłużony.."

    Rozumiem, że teraz to już mogę sobie spokojnie czekać, czekać i czekać.

    Takie typowo greckie tempo w Polbanku obowiązuje. :D

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik