eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Data: 2011-01-04 10:00:53
    Temat: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:39:55 +0000, Sinus napisał(a):

    >> niezgodna z umową) to jeśli płacił kartą to bez trudu odzyskuje gotówkę
    >> od banku i że to jest znacznie łatwiejsza droga (i dlatego powszechnie
    >> stosowana) niż występowanie do biura turystycznego.
    >
    > Ale klient zawsze musi udowodnić niezgodność towaru z umową.

    Chargeback nie ma nic wspólnego z ową (ustawową) niezgodnością towaru z
    umową.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1