eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Data: 2011-01-04 09:52:47
    Temat: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 4 Jan 2011 09:39:55 +0000 (UTC), "Sinus "
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Piotr Gałka <p...@C...pl> napisał(a):
    >> Ale tu faktycznie ktoś niedawno pisał, że w krajach cywilizowanych klient
    >> jak jest niezadowolony np. z usług biura turystycznego (że jakość
    >(standard)
    >> niezgodna z umową) to jeśli płacił kartą to bez trudu odzyskuje gotówkę od
    >> banku i że to jest znacznie łatwiejsza droga (i dlatego powszechnie
    >> stosowana) niż występowanie do biura turystycznego.
    >
    >Ale klient zawsze musi udowodnić niezgodność towaru z umową.

    to nie wystarczy. Przecież sprzedawca może reklamację uwzględnić i
    wtedy klient nie ma podstaw, aby odstąpić od umowy.

    >Najłatwiej jest zrobić chargeback gdy np. biuro czy linie lotnicze
    >bankrutują - dlatego karta kredytowa to najmądrzejszy sposób zapłaty za
    >usługi turystyczne i nie tylko.

    tak, ale wtedy klient w ogóle nie dostał tego, za co zapłacił -
    sprzedawca nie wypełnił swojej części umowy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    (Testuję internetową kartę BZWBK)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1