  • Data: 2009-02-22 20:27:22
    Temat: Re: Prognoza W20
    Od: "IZI" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Bardzo dziękuję za odpowiedź, z przy ustaleniu fibo rozumiem, że zbyt
    wcześnie
    (chyba "bardzo" za wcześnie) ustaliłem poziom.

    Teorie Fal po prostu przeanalizowałem-przeczytałem i spróbowałem "z książką
    w ręku" wyznaczyć linie, przyjmowałem założenia opisane w tej teorii,
    starałem się nie sugerować wynikami, termin sprawdziłem po skończeniu
    wykresu - tu zresztą jest duża tolerancja czasowa w zależności jak
    "pociągnie się linię" - racja bardzo subiektywna metoda.

    Jeżeli chodzi o same transakcje to, ponieważ nie mam doświadczenia w
    analizie i prawdopodobnie czas pokarze, że "kreski są w całkiem innej części
    obrazka".

    Co do samego kupna, przyjąłem założenie, że będę dokupywał

    0,1 Lota L (w XTB to 10 zł -1 pkt czyli jak jeden kontrakt - o ile się nie
    mylę) po każdym spadku o 100 pkt., i że każda transakcja jest zabezpieczona
    do ok. 600 pkt - taką widziałem najgorszą prognozę - w tym wypadku stracę.

    Założyłem, że od ok. 1570 pkt. będę ustawiał SL o ok. 50-70 pkt poniżej ceny
    zamknięcia, wcześniej czy później WIG wróci do połowy swojej najwyższej
    wartości, wtedy w zależności od sytuacji sprzedam pozycje albo będę
    podciągał nadal SL.

    Nie mam natomiast koncepcji, w którym momencie dokupywać w przypadku
    wzrostów - tzn. jak rozpoznać, że to już trend wzrostowy - nad tym
    popracuję.

    Czy to w ogóle jakaś strategia?

    Dzięki za uwagi - nad Excelem popracuję

    Pozdrawiam