  • Data: 2009-03-08 20:24:31
    Temat: Re: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jackyx <j...@g...com> napisał(a):

    > top
    > http://tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_ta
    bela-oplat.pdf

    tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_tabela-op
    lat.pdf

    Dziękuję Ci jackyx :)
    Cholernie zakamuflowana ta TOiP. Próbowałem iść śladem linka jaki podałeś, ale
    utknąłem na katalogu "/pobierz" którego za czorta nie udało mi się znaleźć ;)
    Może to linux sprawia mi figle czasem ?

    Wygląda na to, że oferta nie wyróżnia się od innych co-brandów - jedyną zaletą
    jest MasterCard, który częściej akceptują w niektórych krajach EU.