eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja KK CitiRe: Promocja KK Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: krzysn <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja KK Citi
    Date: Thu, 19 Jul 2007 10:08:38 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 28
    Message-ID: <f7n663$llg$1@news.lublin.pl>
    References: <f5vr9m$5mu$1@nemesis.news.tpi.pl> <f7l1jk$a1e$1@news.onet.pl>
    <t...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: cheopc177.umcs.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1184832515 22192 212.182.2.177 (19 Jul 2007 08:08:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2007 08:08:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (X11/20070604)
    In-Reply-To: <t...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:420906
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > On Wed, 18 Jul 2007 14:38:11 +0200, sumi wrote:
    >
    >> a tak btw. czy do zbierania punktów w BP
    >> musze ja rejestrować gdzieś na stacji BP??
    >
    > Do samego zbierania punktów nie trzeba nic robić. Jeśli natomiast chciałbyś
    > mieć podgląd stanu punktów przez Internet musisz poprosić na stacji o
    > wygenerowanie kodu oraz zarejestrować kartę. Właściwie to rejestracja karty
    > mogłaby nie być potrzebna, gdyż OIDP w umowie zgadzasz się na przetwarzanie
    > danych osobowych przez BP, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby z
    > automatu sami rejestrowali karty Citi-BP. Wspominam o tym dlatego, że na
    > stacji, z której korzystam, obsługa stała na stanowisku, że kart
    > kredytowych się nie rejestruje (zresztą infolinia dla pracowników BP, na
    > którą przy mnie zadzwonili udzieliła im identycznej informacji), także
    > musiałem mocno ich przekonywać, żeby jednak zarejestrowali mi kartę. Bez
    > tej rejestracji nie miałem dostępu przez Internet, pomimo posiadania
    > wygenerowanego kodu.
    >
    Ja jestem w trakcie oczekiwania na rejestracje, trwa to juz prawie
    miesiac. Ostatnio infolinia BP stwierdzila ze rejestracja sie przedluza
    poniewaz do formularza rejestracyjnego nie dolaczono odcisku karty
    zelazkiem :-) i teraz musza sie kontaktowac z citi.
    A karte zmienilem z citi era, uwazam ze jest bardzo atrakcyjna - wydajac
    miesiecznie okolo 2 tys co miesiac mam gratis paczke plytek cd czy dvd
    :-) nie mowiac o duzym rabacie w merlinie (10%) czy bonach w mediamarkt.

    Pozdrawiam, krzysn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1