  • Data: 2007-07-18 19:23:03
    Temat: Re: Promocja KK w ING
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f7lkgf$k0o$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurcze jesli komitet podejmuje decyzje w sprawie karty kredytowej to chyba
    > powinni obradowac cala dobe 7 dni w tygoniu ;).
    > Na komitetach laduja tylko bardzo wysokie kwoty i z reguly wtedy gdy
    > konieczne jest odstepstwo od polityki kredytowej banku :).

    No nie wiem, ja mam w ING dwie karty, z tego jedną ze względnie niskim
    limitem 15k. Procedura standardowa (tzn. wyciągi z innego banku, wczesniej
    brak jakichkolwiek związków z ING) i to szlo przez ten śmieszny "komitet".
    Druga karta także, mimo że już byłem klientem ING z tą pierwszą od ponad
    roku. Limit 15k na dzisiejsze czasy to raczej trudno chyba uznać za
    wysoki... Limit drugiej konkretniejszy ale nadal w ramach standardowego
    pasma limitów dla tej karty, zero odstępstw czy nietypowych warunków.

    marekz