eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja karty kredytowej CitiBankRe: Promocja karty kredytowej CitiBank
  • Data: 2004-11-08 09:56:07
    Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cmndtm$i6v$1@news.onet.pl...
    > Dave <d...@o...pl> wrote:
    >> co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie
    >> jeszcze nie zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?
    >
    > Mozliwocia negocjacji, zakresem uslug, kompetencja, obsluga przypadkow
    > niestandardowych
    > Co by zlego nie mowic o Citku to tu trzeba mu przyznac palme
    > pierwszenstwa. (chociaz oczyiwscie wpadki zdarzaja sie, a ich akwizytorzy
    > to oszusci)

    Wiesz co mam u nich konto tzw. Gold od maja 2001 roku. Ciagne to tylko
    dlatego, ze kompletnie nic nie place tak za utrzymanie konta jak i za zlota
    karte. Ale poziom uslug jest po prostu zenujacy. Ja praktycznie 3/4 w roku
    mieszkam w USA. I jesli chodzi o karte kredytowa Citi (Visa) to moge napisac
    tylko tyle, ze jest srednio. Citibank w Polsce ma to do siebie, ze uwielbia
    robic konserwacje systemu w nocy. I albo ja mialem pecha albo jakas magia
    ale jak pamietam to najmarniej siedem razy w ciagu tych 3 lat w USA okolo
    godziny 20-tej ( w Polsce 2 w nocy) moja karta nie miala weryfikacji,
    chociaz bylo na niej bagatela jakies 40 tys PLN. A powod byl jak wyzej. Bo
    dzwonilem zaraz do nich i coz...bezradnosc, totalna bezradnosc. Prosze
    czekac do 6-tej rano radzono za kazdym razem....az system bedzie
    odblokowany. No zenada !
    Poza tymi kilkoma wpadkami nie mialem wiekszych zastrzezen. Pomijam kwestie
    oprocentowania na tej karcie, cos chyba z 40% bo ten bank nie zarobil u mnie
    na tym ani zlotowki i to oprocentowanie jest dla mnie malo istotne. Druga
    sprawa jest tragiczny wrecz system on-line internetowy. Zamowilem wyciagi
    elektroniczne, bo w kraju malo bywam. I co sie okazuje. Sporadycznie tylko
    udaje sie je zobaczyc. Nieodzownym elementem stal sie komunikat, ze
    przepraszamy ale w tej chwili itd, itd. Na moje pisma ta sama odpowiedz, ze
    moze Panska przegladarka, a moze Adobe do PDF itp bzdety. Nie zlicze tez na
    palcach ile to razy mialem podobne komunikaty o niemocy chcac zrobic przelew
    na inny rachunek badz tez zobaczyc tylko szczegoly transakcji. Ten serwis po
    prostu wola o pomste do nieba i chyba czesciej nie dziala niz probuje
    dzialac.. No ale coz, darowanemu koniowi nie zaglada sie w ...wiec nie
    placze nad tym i traktuje to konto jako ktores tam kolo u wozu. A
    zapomnialem o bezpieczenstwie konta on-line. To juz wogole ponizej chyba
    pewnych standardow. Praktycznie wystarczy znac numer karty i haslo do konta
    i hulaj dusza. Ma sie rozumiec, o ile nie wyskoczy ten wspomniany wyzej
    komunikat..... Jesli mialbym obiektywnie oceniac. To nie polecam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1