  • Data: 2005-06-14 11:03:20
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:d8mcsq$6h1$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz shavie napisał:

    > bank da mi 50 złotych?? Coś zbyt pięknie to brzmi, czyżby te pieniądze
    > były potem nie do ruszenia przez jakiś czas?

    Porównaj sobie czas jaki jest potrzebny by poswięcić na założenie rach. i
    wypowiedzenie umowy.
    Koszty poleconego, koszty ew. rozmów, koszty przelewu do banku, zamrożenia
    pieniędzy na saldo, miesięczna terminowość wypowiedzenia itp.
    Na pierwszy rzut oka się nie opłaca, a dodatkowo w archiwum jest trochę
    postów, typu "nie zamknęli mi konta" i potem trzeba latać i odkręcać. ;-)

    --
    S pozdravem,
    August