eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja w Inteligo, bank daje 50zł?Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Date: Tue, 14 Jun 2005 22:17:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <d8neaq$e6b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d8mctg$jor$1@news.onet.pl> <5...@n...onet.pl>
    <d8mv31$2gg$1@news.onet.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <d8n8qo$pvt$1@news.onet.pl> <d8na4c$84v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d8na2o$t1l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cay186.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1118780571 14539 83.30.96.186 (14 Jun 2005 20:22:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jun 2005 20:22:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0524-1, 2005-06-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:352762
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > sytuacja a) wygrany-wygrany.
    > Sytuacja b) wygrany - przegrany.
    > O ile w pierwszym przypadku jest to oplacalne dla banku i klienta i
    > przyszlych klientow, to drugi przyklad powoduje, ze zbyt duza liczba
    > cwaniakujacych klientow powoduje, ze bank probuje sobie odbic to na
    > zdobytych klientach itp.
    > Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    > instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.

    To że jeżeli są straty na klientach pozyskanych w promocji to bank próbuje
    je zrekompensować jest jasne. Ale uważam że należy traktować bank jak
    dorosłego. To nie klient ma dbać o sytuację ekonomiczną banku, martwić się
    jeżeli bank ponosi straty na promocji itd. Mnie to nie wzrusza (z wyjątkiem
    upadłości i niewypłacalności ;-) ). Mnie interesuje zestaw potrzebnych usług
    po niskich cenach. Jeżeli ceny wzrosną to nie mam przecież obowiązku kupować
    tych usług.

    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1