  • Data: 2005-06-14 22:25:14
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 00:04:19 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Ze ci sie nie spodobalo i zamknelas - twoje swiete prawo.
    > Ze zalozylas rachunek, tylko po to zeby w pewien sposob wyludzic z banku
    > kase - dla mnie nie jest juz fair.

    Jakie nie fair? Jesli bank uznaje, ze mu sie to oplaca, to ok. BPH moglo
    jakos w regulaminie promocji darmowego konta (a moze to ING bylo?) zawrzec
    zapis, ze zrezygnowanie z niego nawet po roku od zakonczenia obowiazywania
    promocyjnych zasad wiaze sie z "kara" pieniezna (inna sprawa, ze zatajaja
    ten fakt). Uznali, ze to im sie oplaci. Inteligo tez przeciez moglo
    napisac, ze cofnie ten prezent, gdy klient np. zamknie konto przed uplywem
    roku. Ale tego nie zrobili, wiec kto chce niech korzysta. Ja akurat
    skorzystalem z tej promocji, ale mam zamiar korzystac z konta (choc raczej
    tylko jako konta dodatkowego)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl