    From: Akarm <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocje w żubrze - i reklamacje.
    Date: Thu, 27 Jun 2024 00:27:13 +0200

    W dniu 26.06.2024 o 17:46, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > To już druga, w której dostałem więcej niż obiecywali.
    > W pierwszej - choć niełatwo było się dostać, a marmur, w którym
    > widziałem klientów dobijających się do drzwi banku oraz kolesia,
    > który sprawy związane z hipoteką załatwiał na kolanach - dostałem
    > raz stówkę i drugi raz stówkę - i "tak miało być".
    > W drugiej mieli mi wypłacić 150zł do połowy marca, ale "zapomnieli".
    > I jest to tak trudne, że choć zwróciłem im na to uwagę w połowie maja,
    > to wypłacić mają do końca czerwca.
    > Napisałem reklamację z opitoleniem równym - i w nagrodę dostałem
> [...]

    Spróbowałem kiedyś żubra, ale nie za bardzo mi podchodzi. Teraz smakuje
    mi Łomża Pils. Ale nie biorę udziału w promocji, nie chce mi się zbierać
    kapsli. Mimo że mocno agitują. Skoro nie biorę udziału w promocji Łomży
    (którą lubię i pijam), to tym bardziej nie ma szans, żebym wziął udział
    w promocji żubra. Nie wierzą, że komuś dorosłemu chce się bawić w
    wysyłanie numerów z kapsli mało pijalnego piwa.

    --
    -
    Akarm