    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocje w żubrze - i reklamacje.
    Date: Thu, 27 Jun 2024 19:56:15 +0200

    On Thu, 27 Jun 2024, _Master_ wrote:

    > W Biedronce też kupujesz w PROMOCJI?

    W biedronku tylko w promocji.
    Np. idę i patrzę, czy jest w promocji sok pomarańczowy albo Lemo
    i tylko wtedy kupuję (na zapas), jak jest.
    Choć gazowanego to nie ma co za dużo na zapas kupować,
    np. coca-coli nie warto - a zawsze trzymamy min. 2 litrowe butelki
    na wypadek problemów żołądkowych, nie ma nic lepszego nie rotawirusy
    (no, szczepionki jeszcze ujdą) niż kwas ortofosforowy - bo zwykle
    kończy się to tym, że wypijamy po terminie ważności i wygazowaną :(
    Tak samo jak z wodą gazowaną - nie da się trzymać w komórce zapasu
    na czarną godzinę (tzn. na czas, kiedy nie chce mi się iść przez
    dłuższy czas do kerfura, albo np. jest fatalna pogoda) - po pół
    roku jest odgazowana :(
    Sok pomarańczowy też powędrował do komórki, kilkanaścia kartonów
    zapasu, a tu upały - i choć tetrapak i pewnie UHT, to jeszcze by
    skwaśniał.
    Jak widać oszczędność musi być rozsądna.

    A, co do promocji, to może dziecku założysz konto w milku,
    dają 280zł. Tylko musi mieć mniej niż 18 lat.
    I 50zł jest za złożenie via ST milka wniosku 300+ - a to nie wiem do
    jakiego wieku dają.

    > A może zbierasz te kapsle?

    Cóż, Akarm próbował "żubra", a nie "Żubra" (choć "Łomża Pils" napisał
    poprawnie, można by się czepić jakby napisał "Łomża").
    Ja też próbowałem różnych ciekawych żyjątek, np. takich malutkich
    ślimaczków morskich w Portugalii - smaczne, choć właściwie to nie wiem,
    bo każdego trzeba osobno ze skorupki wyciągać, a malutkie to takie,
    że smaku nie poczujesz - albo kalmarów nad Bosforem czy "cacę",
    czyli małe rybki smażone w całości w oleju.
    Ale takich dużych ssaków jak żubry czy bizony to nie jadałem.

    Zaś polskie piwo - no nie, tutaj jak się piło czeskie, to już się nie da,
    to nie studenckie lata, gdzie się piło wódkę w parku, a potem piwo w Parku
    (tylko trzeba było uważać, bo jeden tak zamieszał, że na moich oczach
    rozbił sobie szklankę o bok głowy - ale chyba nic sobie nie zrobił,
    co nie znaczy, że wyszedł z tej przygody bez obrażeń, bo niestety
    widzieli to "ochroniarze" i go z Parku wyrzucili, być może przy okazji
    nieco obijając - bo to niestety nudna robota).
    Bo jeszcze arbuzy czy pomidory w Polsce to się da zjeść, no tak powiedzmy
    po roku od jedzenia ich np. w Bułgarii, ale piwo - szkoda się truć.