eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwProponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO › Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
  • Data: 2010-06-22 13:53:40
    Temat: Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem naganiaczem zadnej z tych partii więc sie kieruję "lubieniem".
    > Nie lubię jarkacza.
    > Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.

    Okej, rozumiem.
    Nie lubię po prostu upraszczania i takich symetrycznych podziałów, bo
    się nie mieszczę na kresce podziału. W ogóle na kresce jest zazwyczaj za
    mało miejsca - nawet na getto.

    http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/8
    /6/8/b/PAR64485.jpg
    http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/0