    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Propozycje min. fin. czyli Belka 2012 raz jeszcze
    Date: Sat, 21 May 2011 03:29:19 +0200

    "Krzysiek" ir4vep$of5$...@n...onet.pl

    > ta.. nie wiem czy wiesz, ale nawet jak pracodawca organizuje
    > pracownikom imprezę, to każdy z pracowników powinien wliczyć
    > to w dochód i odprowadzić podatek :)

    A keszbek karciany?

    -- bank zwraca 100% wydatków karcianych, ale nie więcej
    niż 4% w skali roku od złożonych depozytów ;)

    Talony -- o których piszą inni w tym wątku? Wiśnie banki dają za free.
    Mogłyby dawać talony, przewalutowania, obniżone oprocentowanie kredytów
    hipotecznych wskazanych klientów, zwrot kosztów dojazdu do banku i kosztu
    elektryczności za korzystanie z komputera oraz kosztów dostępu do internetu...
    Talony na zakupy w wybranych sklepach... Albo punkty w Cerfurowych Rodzinkach. ;)

    Wreszcie -- mogliby dawać za darmo ;) ubezpieczenia komunikacyjne czy medyczne...
    Człowiek boi się o swoje oszczędności (na dodatek trzymane bez grosza odsetek)
    banki więc załatwiają mu ubezpieczenie zdrowotne -- też za darmo... ;)

    Możliwości obejścia Belki bez płacenia podatku jest więc chyba sporo. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'