  • Data: 2009-09-14 21:29:48
    Temat: Re: Prośba
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję za porady.
    > Gdybym miał "kogoś znajomego" znającego się na grze giełdowej to z pewnością
    > korzystałym z wiedzy znajomego - nie powiem, że ślepo.
    > Czas również nie pozwala mi zagłębić się w literaturę i analizy:-)
    > Może jakieś inne rozwiązanie w mojej sytuacji?

    niestety trzeba sobie zdac sprawę z pewnego smutnego faktu, że pieniążki
    stracone na giełdzie czy foreksie są faktycznie stracone i należy szybko się z
    tym pogodzic... wszelkie próby odegrania się z reguły się źle kończą, zaczyna
    się wtedy wkraczac na śliski grunt hazardu... pamiętaj o jednym, z reguły
    ludzie którzy zarządzają rachunkiem działają w myśl zasady zyski są nasze, a
    straty twoje... on niczym nie ryzykuje, może zagrac bardzo agresywnie, jak się
    uda to będzie fajnie, a jak się nie uda i wyzeruje ci rachunek to twój
    problem... znam w zasadzie tylko jednego człowieka który to robi rzetelnie i z
    dbałością o bezpieczeństwo zarządzanej kasy, ale ja niestety nie bawię się w
    pośrednika, szczególnie w takich sprawach... moja rada jest taka, by o stracie
    po prostu zapomniec i z czystą kartą zacząc działac od nowa... jak chcesz to
    napisz na priva na czym dokładnie polega twój problem to ci mogę parę słów
    napisac i może coś podpowiem, ale strata jest już faktem i żadne słowa pociechy
    tego nie zmienią...