  • Data: 2009-09-15 08:45:13
    Temat: Re: Prośba
    Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Wrz, 23:29, "viper" <v...@o...pl> wrote:
    > niestety trzeba sobie zdac sprawę z pewnego smutnego faktu, że pieniążki
    > stracone na giełdzie czy foreksie są faktycznie stracone

    Dokładnie... Co do daleszego inwestowania, trzeba pamiętać o jednej
    podstawowej zasadzie ekonomii: im większy możliwy zysk, tym większe
    ryzyko. Jeśli ktoś oferuje wielkie zyski, ale nie mówi o możliwości
    wielkiej wtopy, to wprowadza w błąd. Bawiły mnie żale znajomych,
    którzy polokowali kasę w lokaty strukturyzowane z gwarancją zwrotu
    kapitału. Przewidzieli, że np. ropa wzrośnie, ale że wypadła poza
    widełki i z zysków nici, to już drobnym drukiem nikt nie doczytał.
    Wydawałoby się oświeceni ludzie, a jak ktoś Ci oferuje produkt z
    zerowym ryzykiem (pomijam inflację), to przecież trzeba wiedzieć, że i
    zyski prawdopodobnie będą zerowe...