  • Data: 2009-02-14 21:30:00
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > To sprytnie zgub albo daj sobie ukraść taką kartę bez podpisu. Złodziej
    > przecież nie wpadnie na to żeby się podpisać za ciebie.

    Niech wpada - na pierwszy rzut oka bedzie widać, że to nie mój podpis
    podczas konfrontacji, a jak mu go dostarczysz na karcie, to nawet nie bedzie
    musiał się specjalnie zastanawiać, bo da kasjerowi, a ten nawet nie porówna.
    I właśnie dlatego kasjerowi powinno się zapalać czerwone śwatełko gdy widzi
    kartę bez podpisu i powinien on prosić o dokument, na czym mi zależy.
    WOJO