  • Data: 2006-08-30 18:23:17
    Temat: Re: Proszę o pomoc z wyborem konta osobistego
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baobam"
    > Najbardziej odpowiada mi oferta Banku Millenium, Konto Osobiste, lub
    > Konto
    > Osobiste Premium, jednak to na czym chyba najbardziej mi zależy -
    > wypłata
    > gotówki w oddziale kosztuje aż 3 zł.
    > Czy znacie może ofertę jakiś innych banków, które nie pobierają
    > prowizji za
    > wypłatę gotówki w oddziale lub ewentualnie prowadzenie konta
    > kosztuje mniej
    > niż 10 zł a wypłaty z bankomatów Euronetu są darmowe?

    Fortis Bank (e-pakiet) - 8 z/mies, darmowe wszystkie bankomaty,
    darmowe przelewy, bardzo dobre zabezpieczenie (podpis elektroniczny) a
    nie takie byle co jak w Millennium

    > Ważne jest również dla mnie koszt wystawienie potwierdzenia
    > dokonania
    > przelewu (czasem nie jest honorowany wydruk bez stempla - choć
    > powinien
    > być).

    Inteligo (0,99 zl/mies) - karta do robienie operacji w internecie,
    łątwa wpłata poprzez oddział PKOBP a przedewszystko przelewy (po 0,99
    zl), z ktorych bedzie ktos chcial potwierdzenie: bank wysyła faxem
    potwierdzenie na wskazany nr, albo mailem podpisanym elektronicznie
    potwierdzenie w pliku pdf, ktorego nikt nie zafałszuje.

    W sumie opłaca się mieć np 2 konta, każde do czego innego
    *** blad ***