    From: Baobam <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Proszę o pomoc z wyborem konta osobistego
    Date: Sun, 3 Sep 2006 12:34:39 +0200

    Dnia Sat, 2 Sep 2006 14:14:16 +0200, blad napisał(a):

    > z kartami musiasz sie pogodzic - jest mozliwosc wyplaty w oddziale
    > PKOBP na karte Inteligo jak nie chcesz używać bankomatu, ale nie wiem
    > czy to z opłatą.
    >
    > Proponowałem ci internetowy zestaw e-pakiet w Fortisie i Inteligo ale
    > nie zauważyłeś chyba tej propozycji. Przypomnę:
    > Fortis Bank (e-pakiet) - 8 z/mies, darmowe wszystkie bankomaty,
    > darmowe przelewy, bardzo dobre zabezpieczenie (podpis elektroniczny) a
    > nie takie byle co jak w Millennium
    > Inteligo (0,99 zl/mies) - karta do robienie operacji w
    > internecie,
> [...]

    Witaj,

    Zauważyłem Twoje propozycje. Millenium mi się już odwidziało, wyliczyłem
    też sobie, że żeby aukcja lokat terminowych była konkurencyjna w stosunku
    do oprocentowania w najwyżej obecnie oprocentowanym Getin Banku, to średnio
    trzeba by było zakładać lokaty na 5,19% (15 dni lokata + 6 dni
    oprocentowania na ROR 0,1%). Konto w Inteligo mam, ale chciałem jeszcze
    konto w takim banku, który przysyła do domu wyciągi, które mógłbym
    przedstawić jako potwierdzenie stałego dochodu itp. Gdy zakładałem konto w
    DM BOŚ chcieli, żeby przysłać im wyciąg ale inny niż z mBanku lub Inteligo.
    A po co robić wyciąg na zamówienie, jeżeli za niewielką kwotę przysyłają ci
    do domu wyciąg. Czasem są potrzebne.
    Podpisu elektronicznego nie mam, a dopóki się nie upowszechni nie będę
    sobie wyrabiał, bo tylko do logowania się do banku(?) więc zabezpieczenie w
    ten sposób nie jest dla mnie ważkim argumentem, poza tym w końcu i tak
    wszystkie banki go zaoferują. W Lukas Banku jest dołączany token jako
    zabezpieczenie, więc i tak jest lepiej niż w większości banków
    internetowych (bez dodatkowych opłat). W Lukasie stały dochód > 2000 zł
    oraz łączne saldo na wszystkich rachunkach > 5000 zł w ogóle znosi opłatę
    za prowadzenie, czego nie widzę w Fortisie (tam w ogóle obowiązkowe jest
    posiadanie stałego dochodu > 1500 zł). Poza tym e-Konto PRO w Lukas Banku,
    wg tego co jest na www jest oprocentowane aż 3% a w Fortisie to "raptem"
    0,25% (co tu porównywać do Pekao 0,01% :) oraz lokaty też ma wyżej
    oprocentowane. Dlatego właśnie zdecydowałem się na LB a nie Fortis.
    --
    Pozdrawiam,
    Baobam