  • Data: 2008-10-13 09:11:38
    Temat: Re: Provident - kilka pytan
    Od: "mydelko kwa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brzezi" <u...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.gf3fb8.f4b.usunto.brzezi@localhost.loca
    ldomain...

    > Watpie ze znajdzie sie jakis jelen ktory pozyczy cokolwiek komus bez
    > dochodu...

    Każdą pożyczka wiążę się z większym lub mniejszym ryzykiem, może taka
    osoba będzie akurat uczciwsza i rzetelniejsza niż ktoś, kto ma
    zaświadczenie o zarobkach? Pomyśl o sytuacji np potrzebuje tych
    pieniędzy żeby zrobić kurs, dzięki którego dostanę pracę, albo mam
    okazje w coś zainwestować i sprzedać z zyskiem.