  • Data: 2007-08-21 05:32:54
    Temat: Re: Provident znowu w prasie
    Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oki, niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Nie chodzi o sale odsetki, ale o
    > wszystkie oplaty zwiazane z obsluga kredytu.
    > Same odsetki to tylko niewielka czesc wynagrodzenia Providenta, Mandarynki
    > i podobnych...

    Podpisujac umowe trzeba przeczytac ja i wszystkie zalaczniki dolaczone do
    umowy, m.in. regulamin. I jest tam jasno napisane co nalezy sie klientowi i
    co ma zrobic w kazdej sytuacji. Jzeli ktos nie przeczytal lub ma problemy ze
    zrozumieniem to juz jego problem.
    A czy dla banku wynagrodzeniem sa tylko odsetki od kredytow, pozyczek? A co
    z innymi oplatami: prowizja, oplaty za nieterminowe wplywy rat, oplata za
    monity, oplata za wczesniejsza splate?