  • Data: 2006-08-14 11:18:09
    Temat: Re: Prowizje w bankach vs. liczba klientów
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. wrote:

    > A, o to chodzi.
    > Dlatego że z przyzakładowego osiedla trzeba dojechać do bankomatu w którym
    > wypłaty są darmowe.
    > A bilet w dwie strony kosztuje.

    No to można wypłacić w bankomacie niedarmowym, co na to samo wyjdzie.

    Można mieć też konto w Inteligo, które co prawda kosztuje 1zł/mc, ale za to
    bankomaty PKO "ze skarbonką" są prawie na każdym kroku.

    A myślę że znacznie więcej by kosztowało gdyby taki "kurier" został
    okradziony, czy to jadąc po pieniądze (karty + piny, wręcz miodna sprawa
    dla amatorów cudzych pieniędzy), czy to wracając z pieniędzmi.

    p. m.