eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas BankRe: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    From: Michał Kopeć <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prrzkroczenie terminu spłaty karty kredytowej Maxima Lukas Bank
    Date: Tue, 11 Apr 2006 11:13:17 +0200

    AlekO wrote:
    > Ale w regulaminach jest też zapis, że banka ma obowiązek wysłać wyciąg - o
    > ile się z niego nie wywiąże i potrafisz to udowodnić (patrz moja
    > wcześniejsza wypowiedź w tym wątku) to jest to podstawa do reklamacji...

    ten sam regulamin mówi pewnie, że masz wpłacić niezależnie od tego czy
    wyciąg dotrze czy nie ...

    a na przyszłość może da się zdefiniować spłatę automatyczną w rachunku
    ror ... u mnie w innym banku działa to tak, że jeśli chcę spłacić mniej
    to po prostu wcześniej tego dnia dokonuję dowolnej wpłaty większej lub
    równej tej minimalnej; a jeśli nie zrobię nic to z rachunku spływa tyle
    by zaspokoić kartę bądź całość jeśli to co jest nie wystarczy ... ale
    dzięki temu nigdy nie zapłaciłem kary bo na koncie choćby nie wiem co to
    kwota minimalna zawsze się znajdzie

    pozdrawiam
    Michał