    From: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Prysnęły nadzieje
    Date: Wed, 05 Oct 2011 08:51:50 +0200

    Dnia 05-10-2011 o 00:32:22 root <m...@y...com> napisał(a):

    > Za dużo miałem wolnego i dlatego opusciłem pare "lekcji". Teraz
    > własnie przez ten odpoczynek nie mogę złapac rytmu. Lenistwo mnie
    > ogarnęło i kombinować mi sie nie chce. Wszytsko jest zaskoczeniem, nic
    > nie jest klarowne. Nagle niczego nie rozumiem. Gold spada a powinien
    > rosnac, zlotowka mnie totalnie zaskoczyla, . dolar powinien rosnac i
    > tylko to mi sie na razie potwierdza. ale zamiast isc za przeczuciem
    > wlazlem na long NZDUSD jakby wbrew sobie - no i poracha na wlasne
    > zyczenie. Starosc czy jak?

    posłuchaj skippiego i wrzuć na luz. Cierpliwość płaci podwójnie; znowu
    pojawią się układy cen, które jasno wskażą kierunek. Nie warto grac dla
    samej gry.
    Przy duzych wahaniach nawet dobry trader musi sie mieć na bacznosci, albo
    miec górę złota do stracenia. A takie były ostatnio i nie ma co się
    zamartwiac.
    "Gold powinien rosnąć" wiesz jakie mam zdanie, ale nigdy nie spytałeś
    dlaczego.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.