  • Data: 2008-11-12 06:55:46
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ra9om1ak pisze:

    > Hm, ja nie jestem ani finansowcem, bankierem czy nikim takim. Swoje
    > spostrzezenie opieram na rozmowach z ludzmi z innych krajow. Tutaj
    > przyklad Holendrow gdzie mieszkalem pare miesiecy - do tej pory placza
    > za guldenem. Zylo im sie zdecydowanie lepiej. Ceny wzrosly, zarobki
    > niekoniecznie. Z 5 guldenow zrobilo sie 3,5 euro, a przelicznik mieli
    > chyba 1:2.

    Bo to pieprzenie i artefakt mozgu. Od czasu wejscia euro minelo juz tyle
    lat ze ceny podrozaly znacznie bo jest inflacja. Czy u nas od 2002roku
    nic sie nei zmienilo ceny nie podrozaly ? A euro nie ma to jak to jest ?

    > Do tej pory sie zastanawiam, bo po prostu nie wiem. Skoro takie bogate
    > kraje mialy przelicznik 1:2 (Niemcy 1:1 ?) i jest im gorzej, to co
    > bedzie u nas przy minimalnej pensji 950 zl netto od 2008 roku i
    > podwyzkach cen ? Jedzenie bedzie luksusem ?

    Przelicznik nie ma zadnego znaczenia to jakbys twierdzil ze jestes
    biedakiem bo 13 lat temu miales wymiene 1:10000 wiec zlodzieje cie okradli

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/