  • Data: 2008-11-12 07:23:50
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:

    > To nie bylo tam przelicznika 1:2,20371 ??? Jak to mozliwe, ze fryzjer czy
    > taksowkarz nie dzielili do 5 miejsca po przecinku ??? A ustawa - to sie nie
    > miesci w glowie (niektorych grupowiczowych ekszpertow zza monitora)...

    Oczywiscie ze tak bylo. Mithos mowi o artefaktach ludzkiego mozgu ktory
    zamrozil ceny w guldenach sprzed wielu lat i poronuje do dzisiejszych.

    Waluta nei ma nic do tego. U nas ciagle PLN, popatrz sobie na ceny w
    2002r. Nie przywiazujesz do tego wagi ale mialbys taki sam efekt.

    To iluzja. Ludzie zapamietalic eny sprzed lat i odnosza obecne do tego.
    Ty nie zapmietales tamtych cen stad wydaje ci sie ze w Polsce tak nie
    jest tylko ze wtedy w 2002 mleko bylo po 1,50

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/