  • Data: 2009-11-13 10:29:12
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4afd1c5e$1@news.home.net.pl...

    > dlatego raz jeszcze, grupa finansowa, powtorze by mozliwie jak sie da nie
    > korzystac z tej firemki ze zgnilego zachodu. W dodatku maja koszmarne
    > prowizje obciazajace sprzedajacego.
    >
    > Tez mialem z nimi jazdy ale to juz w mojej dzialalnosci gospodarczej,
    > dekle i tyle.

    Przyłączam się - wszystko tylko nie paypal. Też miałem z nimi
    problem i poniosłem stratę. Do kart kredytowych polecam nasz
    dotpay.pl, a do przesyłania "internetowego" moneybookers. A już
    szczytem lekkomyślności jest przyjęcie płatności czekiem przez
    paypal ;)

    To na marginesie, natomiast co do głównego pytania wątku, to
    nie powinieneś godzić się na żadne inne formy zapłaty, aniżeli
    przelew na Twoje konto bankowe. Np. karta kredytowa może
    być kradziona, a nawet jeśli nie jest, to klient ma pół roku na
    reklamowanie transakcji w swoim banku i to do banku należy
    decyzja czy wycofać transakcję. Więc przy tak dużych
    wątpliwościach jak w tym przypadku - tylko przelew.