  • Data: 2009-11-13 16:57:48
    Temat: Re: Przekręt (?) z Nigerii
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    jacko wrote:
    >> moze jestem prymityw
    > Tak, prymityw i rasista.

    ano wiedzialem ze ktos sie odezwie, a teraz wyslij gorace pozdrowienia z Polski
    temu co szuka tu frajerow. Ja wyslalbym zaproszenie na wakacje fundowane przez
    KKK by szmaciarz choc troche mial popsuty humor. On Ci pluje na twarz a Ty masz
    mowic ze deszcz pada?

    A rasista nie jestem... ale kolorowych na wzor Francji to wpuszczac tu nie
    popieram bo czym sie to moze skonczyc to juz wiemy. Kazdy ma swoj kawalek na
    ziemi, podobno oprocz Cyganow i moze Zydow ale Ci za inteligentni i zaradni...