    From: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przekręt (?) z Nigerii [OT]
    Date: Fri, 13 Nov 2009 23:10:10 +0100

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4afd9155$1@news.home.net.pl...
    > co do dotpay to raczej nie polecam, nie ma tragedii ale ich system ma
    > czasami rozne bugi, piszesz maila i nie odpowiadaja. Na koncie pojawia sie
    > jakies magiczne 150zl ktorych nie mozna wyplacic, dokumentacja techniczna
    > nie jest scisla od A-Z. Nie jest to polska firma.

    Troche offtopujemy, ale pośrednicy to dla mnie ważny temat,
    więc mam nadzieję że autor wątku wybaczy :)

    Dotpay mi się sprawdził, działa dobrze i wybronił mnie 2 razy
    przed nieuzasadnionymi reklamacjami.

    Dla mnie największy "minus" to brak możliwości zamknięcia czy też
    zablokowania transakcji, o których wiem, że na pewno nie zostaną
    przeze mnie wycofane. Męczy mnie wizja złośliwego hakera,
    włamującego się na moje konto i anulującego transakcje z ostatnich
    6 miesięcy... Przydało by się więc "zamykanie" lub dodatkowe
    potwierdzanie operacji, które skutkują zmniejszeniem salda, takich
    jak anulowanie/zwrot/wypłata (np. za pomocą kodów jednorazowych).

    > Platnosci.pl - polska firma, z Poznania. Pieniadze sa na drugi dzien, bez
    > dodatkowych oplat (jak w dotpay!), prowizja malejaca. Korzystaja z
    > wlasnego

    Przelew to tylko 1 zł, wiec robiąc 1 przelew miesiącu nie ma to
    praktycznie znaczenia. A co do prowizji, to ile ona wynosi
    w platnosciach.pl (bo coś nie wyjawiają tej informacji na stronie)?